خرید شارژر اصلی شیائومی هستند
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

این بچه های باهوش برای خرید شارژر اصلی هستند
بهترین راهنمای خرید شارژر اصلی سامسونگ، آیفون و شیائومی و معرفی بهترین برندهای جایگزین 20
در دنیا، افراد باهوش همیشه زودتر از شر برخی چیزها خلاص می شوند زیرا جستجوی دقیق تری دارند. این افراد به جای تکیه بر کلمه خرید شارژر اصلی، کلماتی مانند بهترین، برتر، حتی جدیدترین، سریعترین شارژر تلفن را جستجو می کنند.

خداییش اینا هم دوست دارن شارژر اصل داشته باشن ولی زودتر از بقیه متوجه میشن که اگه بخوان به خرید شارژر اصل اکتفا کنن بیشتر سرشون رو از دست میدن چون تعداد نامحدودی اجناس تقلبی توش هست. بازار با نام اصلی من تمام فیلم های آموزشی یوتیوب را گوش می دهم و Apart را می بینم تا کلاهم گم نشود.

طبق فیلم مارمولک راه های زیادی برای رسیدن به خدا وجود دارد. شاید شما کف گرگ را برای رسیدن به شارژر خود انتخاب کرده اید، اما من راه بی دردسرتر را انتخاب می کنم.

برندهای جایگزین شارژر اصلی سامسونگ، آیفون و شیائومی
شارژر لنگر
دوست عزیز اگر فکر می کردید شارژر آیفون باکیفیت و باکیفیت کرایه نکرده اید، دوشاخه شارژر اصل باید در هر سوراخ برقی که خدای ناکرده به گوشی و شارژر شما آسیبی نرساند برود. من دقیقا با شما هستم

هیچ کس به دنیا نمی آید
برند انکر چند ماهی است که از نظر کیفیت ساخت و فراوانی مدل های دهان به اکثر شرکت ها خدمات می دهد و اینکه می گویند فردی که می خواهد از این برند شکایت کند از مادر متولد نشده است کاملاً درست است.

شارژر دیواری Anchor PowerPort II A2321 را معرفی می کنیم
Anker-PowerPort-II-with-Power-Delivery-A2321.from-binobuyo.com.01
این شارژ سریع 49.5 واتی آمریکایی با فناوری power IQ در خروجی USB و PD با خروجی نوع C به صورت هوشمند نوع آمپر ولت مورد نیاز گوش را تنظیم می کند. آیا هنوز هم حاضرید برای شناسایی شارژر اصلی آیفون، سامسونگ و حتی شیائومی وقت بگذارید؟

Anker-PowerPort-II-with-Power-Delivery-A2321.from-binobuyo.03jpg

به جرات می توان گفت که این مدل از Anchor یک هیولای همه کاره است و با خیال راحت از گوشی های سامسونگ و شیائومی به محصولات اپل پشتیبانی می کند. ای کسانی که به دنبال خرید شارژر اصلی گوشی خود هستید، هنوز باور نمی کنید؟

 

 

سایت منبع





:: بازدید از این مطلب : 834
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: